Brödrosten var inte bajs precis

Igår var jag och handlade en kaffebryggare eftersom att min förra bestämde sig för att flytta ner till Stockholm.
När jag ändå var i handlartagen passade jag på att spana på en brödrost .
Hittade en hos en inredningsbutik i IN gallerian som var väldigt fin och som jag vart sugen på tills jag såg prislappen, 3195:-.
Säljaren förklarade att den var handtillverkad och minsan inte ihopslamrad av några dumma maskiner och avslutade med "det är skillnad på bajs och pannkaka".
Jaha...jo...det har du rätt i sa jag, och gick.

Väl hemma avnjöt jag en fika (läs middag) bestående av en redig kopp kaffe och två stycken halvtinade Findus MEGA kanelbullar med extra fyllning.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men varför ska du ha en ny brödrost...din som var så fin :P

Nästa gång jag kommer över så förväntar jag mig att bli bjuden på en sån där omtalad megabulle..det är väl det minsta man kan förvänta sig :P

Tack för senast!

2007-11-03 @ 16:33:38
Postat av: Anders

HAHAHAHA!! fan vad bra!! "det är skillnad på bajs och pannkaka". Årets citat!

Postat av: Europenewsnow

Great site, keep up the great work

2009-11-10 @ 10:38:13
URL: http://www.europenewsnow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback