Höst jävulskap!

Fan..

Hatar hösten.
Det blir mörkt så jävla tidigt och det är mörkt när man kliver upp på morgonen...om man kliver upp överhuvudtaget.

Fredag förra veckan inledde jag starkt med att försova mig 1 timme.
På kvällskvisten var jag social hemma hos Rynkan där vi drack öl och lyssnade på musik från min laptop, eftersom jag saknar min cd-lirare som är ute hos nån bitch i Njurundahooden.

Snart får jag internet hemma också, hua hua!
Då kommer man bli internethora igen och antagligen växa fast framför skärmen, men det finns ju inte så mycket annat att göra på vintern.

Nästa vecka planerar jag en tripp till brorsan i Stockholm och kika på vinterjacka.
En eller 30 supar ska väl hinnas med också och antagligen blir det en (sup)resa till Helsinki med Viking Line på Söndagen med hela idolgänget som artister på kryssningen. Fyfan vad jag ska bua ut fagsnäckan, jag tror nämligen att jag hatar honom. 

Men nu ska jag äta lunch.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: gunnar!

Höörrru skit skalle, det var faktiskt du som lämnade cd i min bil, jag lär juh knappast ha tagit den av deej !jag kommer in med den nästa gång jag far in t stan !!hejjrrå svante

2006-10-18 @ 16:57:20
Postat av: Gjermundellen

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback