Palermo is not the shit!

Har nyss haft lunch här på jobbet.
Vi ringde och beställde pizza men hade ingen meny, så vi chansade hux-flux bland siffror och jag tog en 9:a.
Det visade sig vara en pizza innehållandes Tonfisk, Lök, Fetaost och Oliver.
Och det mina vänner, var inte speciellt gott!

Snart jul...
Imorrn ska jag nog ut och kika på lite julklappar. Avskyr verkligen att yra runt efter julklappar.
Lär väl bli att man släpar ut sig till Birsta.
Kan ju tänka mig att det är duktigt med julklappsidioter som flänger omkring där.

Julen firar jag i Härnösand med familj och nyår lutar det åt en vistelse i Åre.

Nu jobba, Hejs!


"Han  var  så  vindögd  så  att  det  rann  tårar  längs  ryggen  på  han  när  han  grät!"
/ Lill-roger


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag önskar mig presentkort på Ikea...så att du vet om du ska ut till Birsta.

2006-12-20 @ 21:21:47
Postat av: Micke

Newb

Postat av: Mattis

uppdatera då för fan

2007-02-11 @ 19:40:56
URL: http://kamratmattis.blogg.se
Postat av: michapicha

öhh, vart är det där inlägget om börje?!var det på lunar lr vad?!:)..kände bara för att skratta lite !!

2007-03-20 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback